shield
Gwarancja Shield nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień Kupującego wynikających z niezgodności towaru z umową.
Stanowi natomiast doprecyzowanie pewnych zagadnień.
Jeśli warunki gwarancji są sprzeczne z przepisami obowiązującymi w kraju kupującego, jako nadrzędne uważa się przepisy niniejszego kraju.
Gwarancja odnosi się tylko i wyłącznie do pierwotnego właściciela i nie podlega przeniesieniu.
Produkty No-Limited są objęte gwarancją jako wolne od wad fabrycznych i materiałowych, przez okres dwóch lat od daty zakupu.
Roszczenia odnośnie gwarancji muszą odbyć się za pośrednictwem bezpośredniego sprzedawcy kół (przedstawiciel lub dystrybutor na dany kraj). Podstawą do jakichkolwiek roszczeń gwarancyjnych zawsze jest oryginał dowodu zakupu.
Na zgłoszenie reklamacyjne oraz wysyłkę wadliwego produktu przysługuje okres 30 dni od daty zaistnienia/zauważenia wady.
W zgłoszeniu reklamacyjnym należy umieścić:
opis wady produktu
datę jej powstania
kopię dowodu zakupu (oryginał należy pozostawić i okazać/dostarczyć jedynie na specjalne żądanie).
Obowiązkiem Kupującego jest odesłanie wadliwego produktu na własny kosz wskazaną firmą kurierską na adres Sprzedawcy.
Koszty przesyłki zwracane są w przypadku uwzględnienia reklamacji.
Obowiązkiem Sprzedawcy jest ustosunkowanie się do złożonej reklamacji w przeciągu 14 dni.
Brak odpowiedzi ze strony Sprzedawcy po upływie wskazanego terminu skutkuje uznaniem reklamacji za uzasadnioną.
Obowiązkiem Sprzedawcy jest dokonanie naprawy gwarancyjnej w terminie 30 dni od uznania reklamacji za zasadną.
W przypadku braku możliwości wykonania naprawy w wyżej określonym terminie, Sprzedawca zobowiązuje się dokonać wymiany produktu na nowy, lub zwrócić Kupującemu pełną kwotę zapłaconą za dany produkt w chwili zakupu.
W przypadku niedostępności produktu spowodowanej jego wycofaniem ze sprzedaży Sprzedawca może wymienić reklamowany produkt na wyższy lub nowszy model.
Podstawą do reklamacji nie mogą być nieznaczne różnice w wyglądzie:
drobne różnice w kolorystyce poszczególnych serii produkcyjnych
nieznaczne różnice poszczególnych egzemplarzy
różnice wynikające z indywidualnych ustawień komputera/monitora Kupującego
Niniejsza Karta Gwarancyjna nie ma zastosowania jeśli produkty zostały nieprawidłowo zainstalowane, używane niezgodnie z przeznaczeniem lub z niekompatybilnymi komponentami.
Równoznaczne z utratą gwarancji jest:
nieprzestrzeganie Instrukcji Obsługi
wszelka ingerencja w produkt mająca znaczny wpływ na jego wygląd (trwałe usunięcie napisów, przemalowanie elementów itp.)
wszelka ingerencja we właściwości produkty (szlifowanie, nawiercanie, frezowanie, samowolna wymiana komponentów itp.)
Jeśli prawo lokalne nie stanowi inaczej, Sprzedawca ponosi odpowiedzialność tylko i wyłącznie za swoje produkty w kwocie nie większej niż cena ich sprzedaży.
Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe wskutek wad produktu lub wynikające z nieprawidłowego użytkowania.
Karta Gwarancyjna nie ma zastosowania w przypadku:
uszkodzeń produktu spowodowanych z winy użytkownika (podczas zderzeń, wypadków)
uszkodzeń produktu powstałych wskutek nieprawidłowego przechowywania lub nieprawidłowej konserwacji
uszkodzeń produktu powstałych wskutek innego dowolnego zdarzenia, na które wpływ miał Użytkownik, a nie producent.
Gwarancja Shield nie obejmuje normalnego zużycia produktu, tj. zużycie powierzchni hamulcowej obręczy, zużycie łożysk, piast itp.
Zużycie tych elementów wynika z warunków, w jakich są użytkowane oraz sposobu konserwacji.
Kupujący zobowiązany jest do wykonywania wymaganych czynności serwisowych we własnym zakresie i na własny koszt.
Wymagane czynności serwisowe zostały opisane szczegółowo w Instrukcji Obsługi.